Säbä! 

Tänään oli vain kolme (3) pelaajaa viikon toisessa sählyvuorossa 😱
 
Ehdotin, että rehdin kivi-sakset-paperi -turnauksen häviäjä joutuisi vetämään hikiset maalivahdin kamppeet niskaan, mutta pelitoverini kääntyivät demokraattisesti minua vastaan ja hävisin maalivahtiäänestyksen tuloksin 1-2.

Toivottavasti ensi kerralla osaan tarkentaa kameran.

Kypärä haisi meetvurstilta.

Kommentit

  1. Aivan uskomattomia torjuntoja! Laitatko kundin sähköpostiosoitteen tänne niin otan yhteyttä? T. maajoukkueen valmentaja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hups jotain bugaa kun näyttää nimenäni "Kultsipajalaiset" ? T. maajoukkueen valmentaja taas

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Meitä ei niin vaan pysäytetä!

Seikkailu Pietarissa