Säbä!
Tänään oli vain kolme (3) pelaajaa viikon toisessa sählyvuorossa 😱
Ehdotin, että rehdin kivi-sakset-paperi -turnauksen häviäjä joutuisi vetämään hikiset maalivahdin kamppeet niskaan, mutta pelitoverini kääntyivät demokraattisesti minua vastaan ja hävisin maalivahtiäänestyksen tuloksin 1-2.
Toivottavasti ensi kerralla osaan tarkentaa kameran.
Kypärä haisi meetvurstilta.
Aivan uskomattomia torjuntoja! Laitatko kundin sähköpostiosoitteen tänne niin otan yhteyttä? T. maajoukkueen valmentaja
VastaaPoistaHups jotain bugaa kun näyttää nimenäni "Kultsipajalaiset" ? T. maajoukkueen valmentaja taas
Poista